Jag har varit där förut och jag är inte rädd.


Äntligen helg, så himla skönt. Insåg på nk lektionen hur tråkigt facebook verkligen är. Å herre. Eftersom vi såg en film om leder och människokroppen som jag blir lite äcklad av så blev facebook, instagram och bloggar mitt tidsfördriv. Men efter 2 timmar blir det mesta ganska drygt. När jag körde hem så låg jag bakom en tant som aldrig körde snabbare än 40, ville köra upp sita vid sida med henne och trycka henne av vägen. Nä kanske inte skulle vara så dum, men iallafall köra på henne försiktigt där bak så hon fattar vinkeln. Att det inte skadar att trycka lite hårade på gasen ibland. Ja men annars då, lite senare ska jag iväg och käka osvosv. Sen säger jag inte vad jag ska göra, bara för att ni säkert blir så himla nyfikna nu:PxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback