If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live without you.


Styrkemixen igår var riktigt roligt, jobbigt och lite halv svårt men väldigt kul! Idag ville jag verkligen inte kliva upp, men mamma slet upp mig kvart över 7 så jag skulle hinna få någonting i magen. Själv kan jag tycker att frukost är överskattat ibland. Ja jag vet att det är det viktigaste målet under dagen osvosv, synd bara att man missar några minuters sömn för den där satans mackan eller vad man nu äter. På tal om något annat, fick nya träningskor och 2 träningströjor av mamma idag:-) nöjd! Nu ska jag mysa framför tvn lite och sen plugga, ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback