Christmas

Vill ha jul nu nu nu. Vill ha den där mysiga känslan när man kommer hem till ett hus med värmeljus som alltid är tända. Det är så mysigt och alla är så glada. Att äta mandariner som är alldeles perfekta, att dricka glögg som doftar ljuvligt som gör att man bara måste dricka det. Baka olika sorters julgodis och alldeles för mycket fika som blir kvar långt efter julen är över. Jag längtar till 1a advent då adventsfikat börjar hemma hos oss, man börjar räkna ner till julen. Och jag längtar till när alla söta tomtar och ljustakar som får komma fram, och den fina fina granen. Som ni kanske märker så längtar jag till så mycket, men jag älskar julen. Det är min favorit högtid, den gör mig så glad. Blir som ett litet barn igen. Så snälla jullov, du får gärna komma nu. Jag behöver dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback