vårens första dag


Slapp dag idag, några sköna lektioner och sen brännboll! Väldigt jobbig dag mina vänner. Och sen en grej som jag tyckte var konstigt, varför i hela helvetet hade dom tomatsås till biffarna och makaronerna som var idag?? kan någon svara på min fråga! Slut på annan sås så dom typ "Nä men kör på tomatsåsen om vi använde för någon månad sen" Helt opassande och äcklig till, men iallafall.. Följde in till stan med mami efter skolan och fick med mig hem 3 bhar (vad fult det kändes att skriva bhar, men en bh flera bhar måste det väll bli?) Tack till mami iallafall, jag behövde verkligen några nya:-) Nu ska jag eeeeeta, hare (asså ha det bra inte en sån där hare som hoppar omkring)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback