Bra dag

Har haft en toppen dag i Luleå med mina favoriter. Shoppingen levererade verkligen, kom hem med ett par shorts, ett par tights och säkert 10 toppar:-) riktigt nöjd! En god lunch hann vi också med:-) Ikväll hänger jag med Hanna, Jessica och kanske Sofia:-) Blir nog jätte bra, blir en myskväll så vi är pigga till imorgon när vi ska fira bästa hanna! Dock blir jag ju nykter och kör mina vänner då eftersom jag inte vill dricka när jag är sjuk, inte så smart. Men kommer bli jättekul ändå:-) Nu inväntas grillat med familjen och en god efterrätt, Ha en bra kväll alla homosapiens där ute:P xD


Mina kompisar idag i bilen påväg till Luleå:P vi hade ganska kul^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback