bästa dagen på länge.





Debut på krogen igår, kändes väldigt konstigt. Idag har jag haft världens bästa dag. Mina fina föräldrar grattade mig på sängen med tårta, presenter och sång. Jag är så nöjd över allt idag, längesen jag har varit såhär glad. Nöjd över alla fina presenter, fikat, den sjukt goda middagen som jag höll på att äta ihjäl mig av. Sitter typ fortfarande och ler över tanken att jag äntligen kan säga att jag är 18 år. Kan inte vara mer nöjd över mina presenter- PDOL biljetter, rikskuponger, jofama by Kenza skinnjacka, hårfärgning, moneymoneymoney, vin, choklad, halsband, nytt headset, mobilskal, 300 kr att ringa för, en sourz, och sen betalade de halva bilen:-) Som sagt, nöjd. Nu ska jag snart hoppa i säng, och det känns inte alls jobbigt att det är Måndag imorgon, för det är kort vecka och helgen ser ut att bli awesome! Sov gott alla, och tack till er som grattat mig:-) PUSS! Bilderna är från igår och idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback