We’re soldiers, and soldiers bleed.



Blev en riktigt skön prommis in till stan, förutom att det blåste lite kallt. Var kuligt att träffa mina finisar idag, tycker faktiskt om dom såhääär mycket! Kom hem med lite trollor eftersom jag hade 150 kr rabatt på gina, hittade sen en tröja jag ville köpa där men what to do liksom, en parfym, färgbomb och lite smink. Lite fattigare men ändå så värt det:-) Nu har jag nyss tagit bort sminket för er som vill veta och sitter och myser i en alldeles för ful tröja och mina mjukisbyxor som det är hål i. Väntar på att pappa ska komma hem och göra middag- ragmunkar och bacon, så jävla gott! Ikväll står träning på schemat, första fysen i hortlax. f y f a n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback