unbroken

Hola bitches, asså neej vem skriver så ens. Ge dig. Ska ta en snabbdusch nu, varför gör jag det alltid såhär sent på kvällarna? Jo för att det är skönast då och för att jag aldrig får arslet ur vagn tidigare. Fredag imorgon, wohoo. Skola och körlektion står på schemat, och sen en mysmiddag hos Sofia med nå bra tjejer. Kan inte bli annat än bra, jo om jag hade en fin kompis som ville sova hos mig eftersom jag hatar att sova själv i vårat hus. Ligger där i sängen och är rädd som ett litet barn, övertalar mig själv typ "Josefine det finns inga spöken". MEN JO DET FINNS DET FAKTISKT!!!! men duschen nu va, sen sover jag i storsängen bredvid mamma igen, sov så bra där inatt så vi kör en repris. Hörs

Fyller ut med 2 bilder på mina fina vänner, cajsa du är väldigt fin på den första! På den andra, njaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback