Sweet dreams

Klarade F fasen på andra försöket, jaaaa! Dock måste jag tacka pappa som satt bredvid mig och var till mycket stor hjälp, du är allt bra du! Men det känns bra att ha den avklarad nu också:-) Nu ska jag börja läsa lite i boken innan jag börjar med resten, åh är så nervös inför körkortet. Men förhoppningsvis är det mitt snart, bara en tag kvar till jag blir 18 år. Det känns heeelt sjukt, jag är fan inte vuxen än. Lite roligt att mamma typ blir tårögd varje gång vi nämner hur stor jag har blivit, haha snuttan! Men nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka pallra mig i säng, Vi hörs:-) Sov så gott gott gott gott gott


Såhär gott ska jag sova inatt! Liten jp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback