snor av cajsabajsa

1. Vill du ha tillbaka ditt ex? - nei
2. Är du singel? - yes
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? - förlorar låter fel, men slutat umgås ja
4. När var sista gången du verkligen skrattade? - today
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? - Älskar att prata med regina, men felicia eller linda annars
6. Är det någon som inte gillar dig längre på grund av något du gjort? - Svårt för mig att veta
7. När var sista gången du grät mycket? - Hm väldigt längesen
8. Är det någon du vill göra allt med? - Nej fan vad less jag skulle bli
9. Hur många kan du berätta allt för? - Vänner? 3
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? - yes, fett coolt XD
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? - Det var cajsabajsa så ja
12. Beskriv dig själv med ett ord? - analyserande
13. Har du något som hör till ditt ex? - Nej det vill man ha bort så snabbt som möjligt
14. Har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? - antagligen
15. Fullständigt namn? - Josefine Helena Pettersson
16. Favoritlåt? - Utan dina andetag-Kent och typ Gavin Degraw-Soldier och Petter-längesen. Men åh gillar massa låtar, hatar att välja!
17. Favoritfärg? - Gillar nästan alla färger, men typ blått och rött
18. Bästa vänner? Har världens finaste vänner, vill inte välja någon.
19. Person du saknar? - Nja
20. Är det någon du hatar? - Hatar? njaa. Tycker illa om? JAAA
21. Gråter du ofta? Verkligen inte
22. Vart bor du? - I en gul villa på degan
23. Vem kramade du senast? - Papi
24. Har du varit olyckligt kär någon gång? - yes
25. Vem pratade du med senast? - Mamma
26. Röker du? - nej
27. Är du kär just nu? - nej
28. Vem kan du berätta allt för? - Felicia, Regina, Julia
29. Favorit djur? - Dog
30. Hur lång är du? - oj vet inte, 168-169 kanske?
31. Vem äger ditt hjärta? - asså neeej ful fråga
32. Favorit film? - Ser sällan film, är mer för serier. Men gråter alltid till allt för min syster, fin film.
33. Är du lättsårad? - Beror på
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, på en skala 1-10? - what? 10 antar jag
35. Har mest minnen med? - Alla mina polers, olle, min familj
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? - Regina, Jessica, många fina såhär på senare tid
37. Den hetaste personen du känner? - känner många sexy babes
38. En som du inte kan leva utan? - Kan inte välja en
39. Hatar eller älskar du ditt liv? - Varierar ganska rejält
40. Vem du älskar mest? -Min familj och alla kompisar, asså seriöst vadå vem? man kan inte välja en, ge dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback