Kill for lies.

Riktigt jobbig träning igår, fys i en timma och sen 30 minuters match. Men ändå kul och riktigt skönt efteråt. Åt som en man när jag kom hem och sen dog jag på soffan, helt död i kroppen och benen värkte. Idag har jag hunnit baka mitt mumsiga bröd så jag har nå frukost de kommande dagarna, har även hunnit smida en helt awesome plan med min babe hodzic, kommer bli grymt! Ska plocka upp lite kläder i mitt rum och sen titta lite på vilka kläder jag kan ha på mig på lördag, jag längtar jesssssan! Ikväll står fotbollsträningen än en gång på schemat, tur jag har ett jätte bra lag som är väldigt kul att träffa, annars skulle jag bli jävligt less att spendera kvällarna i fotbollsskor springandes efter en boll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback