hotter than fire

tjennaaa, läget bra eller? Min kväll har inte varit sådär jätte ösig, en typisk måndag tööp. Teoriplugg har stått högst upp på listan, var så jävla nära att klara c fasen på andra försöket att jag bara ville slänga datafan i väggen när jag såg resultatet. Annars har jag druckit oboy och sett jersey shore och varit allmänt slö. Mitt knä värker och mitt ögonlock gör ont, har fått en bula.. Vad fan är det med mig och min otur? Tror inte jag kommer kunna träna imorgon eftersom det gör ont när jag böjer knät. Tur mami är snäll och betalar nya byxor åt mig, för den utgiften fanns inte med i min månadsbudget;-) och ett par svarta jeans är ju faktiskt ett måste, jag menar hallååå. hehe, nämen vi hörs


på tal om någonting heelt annat, titta så himla mysigt. Vill också sova där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback