First day of the week

Så himla kul att träffa klassen idag, har skrattat så tårarna sprutat flera gånger! Fick även tillbaka ett arbete som jag är väldigt nöjd med! Nu måste jag plugga teori, engelska och sätta ihop praktikuppgifterna. Kommer ha fullt upp i veckan, satan. Men nu räknar vi ner till nästa lov, är ju inte så himla långt bort! Känns tungt att ögonen bara vill åka igen, jag är så himla trött.. Men jag får inte kasta bort någon tid på att sova nu även fast det känns jääävligt lockande. Så nu ska jag sätta igång, vi hörs later! Bjuder på 2 bilder från idag som utfyllnad, en på en jävligt sexig cajsa och den andra på en väldigt koncentrerad jimmy som ritar en fin flicka på bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback