Dagen efter


Sov på degan 40 inatt, på en madrass på golvet och inte i samma säng så börja inte tänka en massa snuskiga tankar nu pojkar och flickor, hehe. Hade riktigt rolig kväll igår, tackar finaste jessica för att hon bjöd upp på fest! Hoppas du också hade kul:-) Vaknade klockan 9 av att vissa inte ville sova längre så då var det bara glömma att somna om, har inte sovit så gott inatt eftersom att kampa om en madrass som inte är sådär jätte stor när man är den som är svagare är inte så kul.. Ont i höften av att halva jag har legat på golvet, men sånt är livet va! Nu ska jag testa på c fasen och äta massvis med chips, nomnom! I ´morgon ska jag verkligen försöka börja mitt nyttiga liv! Och på tal om nå annat, har övningskört nästan en och en halv timma idag och det gick super, vill ha det där förbannade körkortet nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback