bad day

Går inte att förklara hur trött jag var när jag vaknade imorse, min första tanke var "okeej, har jag ont någonstans? eller vilken sjukdom ska jag hitta på?" Men jag kämpade iväg till skolan, och då menade jag verkligen KÄMPADE mig iväg. Somnade på nk lektionen, och sen dess har jag varit död hela jävla dagen. Det har runnit tårar hela tiden, har inte fått allt för mycket gjort idag. Men så är det ibland! Fick mig flera goda skratt idag när jag och caj spelade in några videor, du e allt bra du! Nu ska jag skriva min engelskarecension, hörs. Jo en sak till, spillde ut mitt vattenglas när vi var på arbaillo så jag fick det över hela mig och sen blev det en ganska fin pöl på golvet. Min tur som vanligt..

oj så gammalt! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback