wild ones

Väldigt slapp dag, hände inte så mycket på lektionerna. Blev en lunch med brydarna på arbaillo som satt fint i magen:-) For och handlade med mamma efter skolan och pekade ut vad jag ville köpa hem, eftersom dom far till stockholm och är där till på söndag så får jag fixa maten själv:-) Älskar att vara hemma själv, ska njutaaaa. Nu ska jag äta pannkaka, päronen äter korv men he blir it för min del. Sen ska jag slappa, känns bra att det inte är någon träning idag:-)

min goda kyckligsallad och den söta grisen som vi hittade på ett hemligt ställexP ville äta upp den för jag är ett big fan av marsipan, men kände att den fick ligga kvar där och se snygg och sexig ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback