väljer att le

Träningen var riktigt jobbig, men jättekul! Vi sprang på fotbollsplanerna och det var ännu mer snö än förra onsdagen, vi avslutade passet med snörugby och mage. Jag och alla andra klarade oss utan skador, konstigt eftersom jag har haft så helvetes otur med allt annat idag. Men den som vill mig något har väll bestämt sig för att sluta jävlas. Ligger och chillar i sängen och äter lite ostbågar, jag som skulle bli nyttit under veckorna.. men vafan vi börjar på måndag;-) Undra hur många veckor jag har sagt sådär.. Längtar tills imorgon då det är plättar till lunch, kan vara det bästa som finns. Hoppas på att morgondagen blir bättre än vad den här dagen har varit, kan ju iallafall inte bli sämre:-) Ses och hörs polerz, hare braa


fyller ut med en bild på cajsa bara för att jag tycker du är så helvetes jävla snygg på den, fan vad många som kommer bli sugna när dom ser dig i skolkatalogen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback