Tjennaaaa

Fick många kommentarer idag av barnen, både söta och mindre söta. "Men gumman, du förtjänar inte det här" "Oj, du var inte så fin idag" "Är du så dum och trög att du spelar snörugby får du faktiskt skylla dig själv" "Jag hoppas att smärtan försvinner" Haha, fick mig ganska många skratt! Jag ska iallafall testa träning idag, det gör dock ont när jag springer, förstår inte hur men det gör det. Men far och testar sen får vi se hur det går:-) Nu ska jag snart äta laxpasta, älskar det. Vi hörs sen alla peeps


asså hahahah, så jävla ful. Sådär mycket kan jag ha ögat öppet, är dock mycket rödare och blåare irl.
Och pappas skadeglädje "Yes äntligen har det blivit rött! Det blir bara mer och mer svullet!" helt nöjd..Tack daddycool,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback