snurra min jord igen, radion spelar vår sång.

Fredag, yes! Har dock haft en grymt bra dag, gått jätte fort:-) Barnen har varit hur roliga som helst och fick världens komplimang av en tjej (fast jag undrar dock om hon är lagd åt andra hållet) "Josefine du har så himla vackra ögon, du luktar så gott och du är så snäll. Jag tycker du är perfekt" Asså hur glad blir man inte? Hennes blick kan va lite peddo aktig ibland men hon är ändå väldigt söt:-) Annars så flippade ungarna på mig i dag för att jag fuskade i dunk, men vadå det är väll klart man tjuvkikar när de gömmer sig annars får man ju leta en evighet! Nu ska jag klä på mig och fixa köttet, Anna,Tina och Hanna kommer och äter här ikväll och sen kör vi på mys:-) Bra fredagskväll med bra tjejer!


och annars så har mitt blåöga nääästan försvunnit, det syns bara lite blått under ögat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback