skolaaah

Har gjort bort ett prov idag som gick riktigt bra, älskar den känslan när man är klart och är riktigt nöjd! Sitter nu och har svenska och skriver om "klädernas språk" blir världens jävla novell känner jag eftersom jag har så mycket jag vill skriva och diskutera om, när jag får skrivuppgifter som jag kan göra intressanta blir jag alltid helt fast. Gillar sånt. Efter skolan ska jag på stan med mamma, ska hälsa på banken och förhoppningsvis köpa ett par byxor och kanske en tröja om jag inte blir för snål. Nu slutar svenskan så nu blir det samhälls, yäää! Jag, bea, Julia och Mikaela håller på med ett grupparbete om hur kvinnor behandlas i olika religoner, kan bli intressant om det blir lyckat. Annars så sug he, aja ha det bra dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback