praktik

Sitter och dricker te och äter en chokladboll, barnen har slöjd så jag sitter och gör alldeles för lite eftersom vi rättade det mesta igår. Har bara 3 lektioner idag så jag slutar halv 2:-) Älskar att jag går efter barnens schema, de har raster ofta och sen så slutar de aldrig nå sent. När jag kommer hem ska jag se soa, jag är snart klar med säsong 3 så då rullar vi igång 4an;-) kommer bli ledsen när det tar slut, mitt liv kommer bli tomt. Typ, inte direkt men. Ha en bra dag allihopa, min dag har iallfall börjat bättre än igår! Nu räknar jag ner minuterna till plättarna, wähäää


fyller ut med den här bilden som fanns på skolans dator, så jävla söt! Vill ha en bebbe att gosa med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback