Posion

Har fått den låten på hjärnan, poison med alice cooper. Sjunger den hela tiden, på toan, i duschen, nynnar på den när jag tränar ja ni fattar! Gode irriterande, och det värsta är att pappa också har den på hjärnan så han sjunger också den hela tiden, fast man hör ju egentligen inte att det är den låten eftersom han är så fruktansvääääärt tondöv. Men iallafall, var på en jobbig men kul träning idag, nu fan ska jag försöka ta tag i träningen eftersom jag har fått tillbaka motivationen. Hoppas bara förkylningen försvinner helt så jag kan köra hårt! Nu inväntar jag Jersey shore och efter det lite SOA. Sen säger jag godnatt, herråå


en gode snygg och gammal bild på mig och min fina far


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback