för dig ska jag, göra det tusen gånger om.

Vaknade klockan 7 av att jag inte kunde andas, fick nästan panik. Näsan var helt täppt och halsen gjorde så ont att jag bara ville gråta. Jag smsade mamma "har vi nässpray?" eftersom jag varken orkade kliva upp eller ropa på henne, och till min stora besvikelse hade vi inte det. Jag ville ställa mig ner på knäna och skrika "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" som cindy alltid gör i scary movie filmerna, men kände att jag varken hade energi eller rösten till det. Så jag kunde helt enkelt inte somna om, jag satte mig upp mot väggen i sängen och började se film, och det har jag gjort nu senaste timmarna. Jaja hoppas jag mår bättre imorn så jag inte missar praktiken, pusshai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback