dåligt humör

Träningen gick riktigt tungt, tråkigt var det också! Men gymträning kommer som sagt aldrig bli min grej. Har legat och sett det okända och ätit glass, trodde det avsnittet skulle vara läskigare eftersom man har hört så mycket sjuka saker som har hänt där men nä självklart tog dom inte med det, blir så less! Har varit så sur och negativ idag, gillar inte såna dagar så värst mycket;-) sataan, också är det tydligen inge jersey shore ikväll. Det som skulle göra min kväll, men då får väll soa gör det då. Hejdå, hoppas eran dag har varit bättre

Det enda vettiga jag har gjort idag är att plockat upp och hängt upp alla mina 7537 klädesplagg som låg utspridda över golvet, ger mig en liten klapp på axeln för det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback