året som varit

Har året varit bra? Det har varit hur bra som helst! Jag har lärt känna mig själv bättre och det har hänt vissa saker som har gjort mig både starkare och mognare. Självklart har året innehållt vissa negativa saker men det lär man sig av, växer och går vidare.

Höll du några utav dina nyårslöften? Nej det här året hade jag inte det, jag är inte så mycket för såna.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes sir.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
Dog någon som stod dig nära? nej och det är jag glad för
Vilka länder besökte du? Turkiet x2 kanske egypten, kommer inte ihåg om det var 2010 eller 2011, haha
Är det något du saknar sen året tillbaka som du vill ha år 2012? Så länge sommaren kommer är jag nöjd.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
har inget speciellt
Vad var din största framgång 2011? Att jag har blivit starkare som person, låter löjligt men det är så
Största misstaget? Eftersom det var ett misstag håller jag tyst om det
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nei, en liten förkylning men annars inget

Bästa köpet? iphone

Vad spenderade du mest pengar på? kläder, fest, mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? väldigt mycket
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Veronica Maggios låtar, gubben i lådan, och flera gamla godingar
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hm, var glad en stor del av året. Sen blev det nerförsbacke ett tag men i stort sett har jag varit gladare.
Vad kommer du sakna från 2011? Alla grymma fester, allt man gör tillsammans med vänner. Men allt det kommer förhoppningsvis finnas med 2012 också
Vad fick dig att må bra? Mina fantastika vänner, min familj, vissa träningar (observera vissa)
Vad har du för planer inför nästa år? Dra på en resa med min syster, kanske tatuera mig, ha ett grymt år helt enkelt
Tror du 2012 kommer bli lika bra? Jag hoppas verkligen det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback