a drop in the ocean

Övningskörde drygt en timma med farsgubben, riktigt bra gick det! Vi stannade öven och handlade på coop, att handla med pappa är som att handla med ett småbarn. Helt lost vandrar han omkring där. Jag har inte gjort mycket ikväll, skönt att inte ha någon träning iallafall. Justja, fick världen sötaste meddelande på facebook av några barn i klassen "Hej vi saknar dig jäte mycket och vi lengar till imorron när du kommer och är me oss, vi har lengtat:D kram" asså hur glad blir man inte! Nu längtar jag ännu mer tills imorgon, men nu ska jag hoppa i duschen bara för att jag fryser så himla mycket, hatar att vårat hus är så kallt på vintern.

Och annars så har jag kommit på hur jävla sexig pitbull är, hans röst och att han är spanjor. Dör lite smått när jag hör hans låtar, att dunka dem högt tillsammans med felle_21 äger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback