2011

Jag sitter och tittar igenom hundratals bilder från 2011, fyfan vilket bra år det har varit. En relation som sprack men det är passerat för längesen, det positiva väger upp så mycket mer. Alla fester, myskvällar, roliga konversationer med olika människor, impuls grejer som man gör bara för att, det här året har varit så sjukt bra. Och det känns som att efter jag blev singel så har jag förändrats som person, jag är inte längre sådär tveksam till allting. Utan jag gör mycket mer saker tillsammans med mina vänner och jag gör saker som jag inte gjorde förut. Det är helt enkelt lite roligare, jag menar absoulut inte att jag hade tråkigt tillsammans med olle men tider förändras och man förändras som person. Vill bara tacka alla fina människor som har gjort detta år så bra, jag hoppas och tror att det här blir lika grymt.  Mitt nyårslöfte ska vara att jag ska börja lita på människor mer, att inte vara så tveksam till vad människor säger. Jag ska sluta lyssna på vad mitt huvud säger hela tiden och följa magkänslan.






skulle kunna lägga upp 1000 bilder till, men hinner inte för nu ska jag vara duktig och städa rummet. Puss finisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback