Nära nu

Om nästan en vecka börjar jag sista året, får lite längre sommarlov tack vare den här alanya resan. Det är så mycket blandade känslor inför det här skolstarten jämfört med andra år- lycka, lättnad, sorg, att lämna klassen kommer vara det allra svåraste. Alla fina klasskompisar som man har spenderat så otroligt mycket tid med. Hur less jag än kommer vara skolan, ska jag ändå försöka njuta och hålla kvar i baktanken att det här är sista året tillsammans. Sen blir man utkastad i vuxenlivet, får ångest av att tänka på det. Det här sommarlovet har gått alldeles för snabbt, men det har varit så himla kul. Träffat en massa nytt folk och gjort saker som jag aldrig kommer glömma, och jag får avsluta allting med en partyresa med mina vänner. Jag har tur jag. Snart börjar vi 3an, och innan vi vet ordet av det så springer vi ut i studenthattar och skriker oss hesa. Snart är vi där, tiden går så himla fort. Jag längtar, men ändå inte. Tur jag har världens bästa klass att spendera det här sista året med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback