little lion man

 
Har pluggat på bra ikväll, men blev avbruten när jag kom in på folks tidslinjer och började läsa vad dom skrev 2008 osv osv. Mycket lustigt, mycket lustigt. Annars har jag världens jävla craving efter räkor. Tänk er en nyskalad räka, ah det vattnas i munnen bara vid tanken. Tur att min kära mor vid namn Pia Helena Pettersson for iväg och handlade så om min moder älskar mig nog mycket så kommer jag kunna se de små frysta skaldjuren där nere i matkassen. Hinner tyvärr inte äta krabaterna ikväll eftersom jag ska till skateboard_Ante sen men the shrimps finns ju kvar till helgen. Helveteees så intressant inlägg det här blev, jag som hade tänkt skriva om den globala utvecklingen och om hur Greklands ekonomi ligger till men det kan jag ta i nästa inlägg:-) Goodbyee my dear friends, carpe diem. Eller det kanske är för sent att fånga dagen nu men gör det imorgon:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback