Done and done

Nu har jag packat och myst med mina päron heela kvällen, så nu är resväskan nästan färdig för att stängas! Men kommer alltid på några småsaker som ska ner i sista minuten. Tänkte hopppa i duschen för sitter just nu i en mjukisdress, osminkat och ser väldigt ful ut. Luktar lite blöt hund sen jag pussade hejdå på Jessie tidigare, åh vad jag kommer sakna den vovven. Världens tötaste. Men alltså, dusch nu. Sen ringer jag min pojke och frågar om han kan komma hem och mysa med mig, sista natten med honom på en vecka. Kommer kännas konstigt utan honom eftersom vi alltid sover med varandra, meen jag kan ju gosa med Tina där nere. Det är inte helt fel det heller;-)
yeaaaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback