Without you

Fy satan vad jag har varit duktig idag, samlat vuxenpoäng utav bara fan. Tog en cykeltur till coop och handlade lite, sen for jag förbi Linda och Dennis och slog på chillmode medans dom höll på att packa upp kartonger från IKEA. Sen när jag kom hem så dammsög jag hela huset, städade badrummet, plockade ur diskmaskinen, lagade mat och diskade. Lycko den man som får mig! Ikväll skulle jag egentligen vara med Anna, men hon kände sig inte så pigg så då kör jag på en myskväll med papi ikväll. Godis och film blir det, kan nog vara bra med tanke på att jag har haft ont i huvudet de senaste dagarna och varit äckligt trött. Jag laddar upp för imorn istället!

today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback