Good morning

Hade en mysig kväll med Jessica och Sofia igår, hade dock äckligt ont i huvudet. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag repetera lite teori en stund, sen drar jag nog ut på en cykeltur:-) Kanske far och hälsar på Linda och Dennis, vi får helt enkelt se hur jag gör. Känner att jag lever lite on the wildside idag, gör inga planer utan jag får se vad som händer. ooooh. Nämen nu är mackorna klara, have a good day! eller så inte, ni gör ju som ni vill. Och en sak till, jag drömde en så jävla jävla sjuk dröm inatt. Kan dock inte återberätta den för då skulle det här inlägget bli hur låååångt som helst och ni skulle ändå inte fatta. Men kan säga att nästan hela Piteås ungdomar mellan 94-92 var med i den, sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback