Glorious

Hade en jätte mysig kväll hos Sofia igår med nå bra tjejer från klassen! Hon bjöd på kycklingsallad, man fick göra sin egen och det var riktigt gott! Så kul att folk bjuder på något annat än kött och pommes:-) Sen myste vi på i soffan resten av kvällen, grädde och kladdkaka bjöd borg också på. Jag klev upp tidigt idag för att fara på körlektion idag, satannnnn så död jag var. Ville skjuta mig själv när väckaren ringde. Men när jag väl var där gick det bra! Nu ska jag bädda ner mig i soffan och mysa, kanske somna. Ingen vet:-) Jag, Tina, Hanna och Amanda skulle egentligen ut på en liten roadtrip idag, men vi tar det en annan gång istället! Ikväll hänger jag med finaste Jessica, vi hörs sen


Sista bilden visar hur mysigt jag och Cajsa hade det under kvällen, jag gillar typ dejj:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback