born to make you happy

Tog det lugnt hos jessan igår, med en film och lite tv. Och sen hade hon köpt lite morötter, hallon och annat nyttigt så vi åt det hela kvällen! Jag klarade mig  2 hela dagar ifrån godis, idag åkte jag dit när jag var så äckligt sugen efter lunchen! fuck. Äh börjar på måndag istället, det är ju faktiskt lov;-) Nu ska jag hoppa i duschen och sen far jag och min family ut och äter eftersom pappa håller på att riva i köket så det går inte att vara där. Och efter det bär det av till Amanda på klassfest, det blir dock nyktert för mig:-) Men det blir säkert kul ändåå. Och lite stolt över mig själv är jag också, var på stan med Sofia och Ida idag och jag köpte ingenting! Det är framsteg

Så här mysigt hade jag och jessans katt det hela kvällen när den låg och gosade på min mage. Dock resulterade det i allt för många nysnigar och en kliande näsa och ögon. Men det är så gullig så det var det värt, även fast jag egentligen hatar katter. Lömska djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback