sömnbrist.

Inte sovit en minut inatt, varför ska jag alltid tänka på varje liten sak som hänt den senaste tiden när jag går och lägger mig? Jag funderar, analyserar och funderar lite till. Och det har faktiskt börja bli till ett problem, oftast somnar jag ganska snabbt men det finns kvällar när jag ligger vaken hur länge som helst även fast mina ögon bara vill falla ihop. När pappa for på jobbet i morse var jag fortfarande vaken, och då var klockan halv 7! Jag vägrade fara på de två första lektionerna på skolan eftersom jag ville sova, jag kunde inte somna om men jag låg och drog mig till klockan 10 iallafall. Jag känner att jag går på extra energi nu, men jag kan förhoppningsvis sova gott ikväll.

typ såhär söt just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback