she will be loved.

Skrev nyss ett helt inlägg men råkade radera, fuck. Slutade iallafall klockan 1 idag, efter skolan bäddade jag ner mig i soffan med pepparkakor och mjölk. Så himla gott! Nu har jag nyss pressat i mig lasange och ska snart fara iväg på thompson träningen! Hoppas på ett äckligt jobbigt pass, fast vet inte hur det kommer gå eftersom min träningsvärk dööööödar mig. Jag kan knappt gå och när jag ska sätta mig vill jag dö, okej inte så farligt men nästan! Men nu ska jag skynda mig. Herrååå. Jo en sak till, imorgon ska jag fixa en sån där frågelåda bara så ni vet:-) orkar aldrig lägga ut enskilda frågor som folk ställer så samlar allt i en sån:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback