say my name

Varit på utvecklingssamtal med mamma, gick fint som vanligt. Men det känns konstigt när min lärare frågar hur jag mår, hon tycker att jag har varit så nere sista tiden. Hon undrar varför jag har gått från att vara så glad och utåt till så tyst och trött. Och jag har helt ärligt ingen bättre förklaring än att jag hatar den här tiden på året eftersom det är mörker hela tiden och att jag sover för lite. För jag har absolut ingenting annat att klaga på, men snart börjar allt det mysiga med julen och då lovar jag att allting kommer bli lite roligare! Lite lov är allt som behövs;-) Men nu ska jag göra den här kvällen lite roligare och skriva på mitt arbete, pusshai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback