party

blev en myskväll igår, såg 2 riktigt bra skräckfilmer och vi tittade även på idol:-) Älskar när filmerna är så läskiga att man måste ligga och gömma sig bakom filten, vet inte varför man känner sig tryggare av det eftersom man fortfarande ser hela tvn. Men det känns helt enkelt bättre! Jag somnade där vid 1 efter att ha haft ont i huvudet hela dagen, inte skönt! Vaknade imorse av att pappa stod och sjöng i duschen, tack kära far. Idag har jag bara tagit det lugnt, legat och kollat på filmer från när vi var små. Jag såg ut som en levande köttbulle, men söt var jag! haha. Ikväll blir det party med nå bra brudar, mimmi var nyss förbi med sina saker och jag känner att taggen börjar komma:-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback