If I had you

Fick ett sms av jennifer som gjorde min kväll, så himla kul! Annars så har jag gjort bort ett riktigt jobbigt konditionspass ikväll, men jag älskar verkligen känslan efteråt:-) Gjorde varm choklad och åt 2 nybakade mackor när jag kom hem, satt fint. Just nu sitter jag och ser fotboll med pappa, Milan-Barca för er som har missat det. Jag brukar inte se fotboll men såna här stora matcher kan vara kul:-) Torsdag imorgon, alltså snart fredag! Tar en sovmorgon till kvart i 11 eftersom jag ska iväg och intervjua en lärare någon dag så jag tar lite ledigt, det förtjänar jag! Nu ska jag fortsätta att njuta av att Milan just sköt in 2-2, bye!



vill lägga in så många fler, så fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback