grattis jennifer ♥

Drömde en riktigt obehaglig dröm inatt, vaknade och var jätte rädd flera gånger. Hur kommer det sig att när man drömmer mardrömmar så hamnar man alltid tillbaka i samma dröm när man vaknar till, och när man drömmer en bra dröm så är det omöjligt att komma tillbaka? konstigt det där. Iallafall..efter skolan for jag och åt min min syster, vi pratade lite om allt och nu sitter jag och lyssnar på när pappa dammsuger och sjunger på Tove styrkes "when you call my name" eller vad den nu heter.. förjävligt låter det då iallafall. Ska se lite tv och sen far jag kanske och fikar hos jennifer eftersom hon fyller 18, grattis babe! Hoppas bara jag hinner!






kryddar med bilder bara för att visa att jag gillar dig, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback