Bra onsdag

Hälsoresan för oss i freja idag, riktigt kul! Alla stationer var grymt roliga och det gäller att kunna bjuda på sig, men det har vi i bf inget problem med;-) Sen efter lunch for vi till korpen och hade styrke mix och spinning, det var ju mindre kul eftersom mina ben var döda men annars så! Jag har verkligen varit duktig med träningen idag, 2 träningar med skolan och nu har jag även kommit hem från fysträningen med laget, f y f a n. Men 2a kom vi, bra där amanda;-) Nu ska jag vänta på att mina nybakade bröd blir klara och sen ska jag bara mysa sönder, det förtjänar jag verkligen!





Det var även en station där man skulle svara på frågor om sin kompis typ, jag och jullan fick alla rätt! Nog känner vi varandra rakt igenom nog;-) babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback