svar

Att logga in på sin frågelåda och mötas av fina kommentarer och söta ord kan vara hur peppande som helst! Men sen när man loggar in och möts av en feg anonym som inte ens vågar skriva sitt namn kan vara bland det mest irriterande som finns, tjejer som försöker framstå som att de är någonting men när de i själva verket är så fega att det är pinsamt. Jag tror jag vet vad det handlar om, och jag kan nästan gissa vem det är som skrev kommentaren- och att du lägger dig i det här förstår jag inte men vissa människor kan helt enkelt inte hålla sig utanför. Jag snackar inte skit om mina vänner, utan jag berättar för dom när han/hon blir behandlad som skit och när vänner som står dom nära går dom bakom ryggen och sen inte vågar stå för det. Du verkar uppenbarligen inte veta vad det handlar om, och om du tror att jag snackar skit så får du tycka det för dina åsikter kan jag inte påstå att jag bryr mig om. Så här fick du mitt svar istället för på frågelådan, var gullig och skriv ditt namn nästa gång så kan vi ta det här mellan varandra istället för att ta saker på internet anser jag vara lite omoget men det verkar ju du tydligen inte tycka. Sen så förvånar det mig inte om du kommer ta upp en sån här sak på fyllan, för människor blir ju tydligen såå mycket tuffare då. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback