promise me



utvilad, skönt! Somnade vid 1 och vaknade 11, så det kändes bjaaa. Drömde en sjuk dröm, skrattade nästan när jag vaknade. Men iallafall, ska iväg till min pratikplats nu som jag iinte var så sugen på (därför bilden med tummen ner) Jag måste få fram budskapet därför förklarar jag för er, snäll ja e xD Väntar på att mami ska komma hem och skjutsa mig, och när jag kommer hem ska jag rensa min garderob om jag orkar och efter det börja fixa mig. Känns som att det var längesen jag var så här taggad, men det ska bli så himla kul att göra någonting med hela klassen och inte bara delar av den:-) Nu rulla mamma in på gården (asså bilen inte hon, för hon är ju inte ett fatass) jajaja hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback