Julmys

Jag följde och handlade med mamma imorse, kom hem med lite goda saker. Nomnom, (tänker alltid på jimmy när jag skriver eller säger det där). Men iallafall, har julbakat lite med mamma idag. Vi har gjort rocky roads, knäck och tacopaj. Nu ska jag även pressa in nejlikor i apelsiner så det börjar lukta så där juligt, cosy. Annars så ska jag göra våfflor till lunch, inte för att det hör till julen utan för att det är gott och jag är helvetes sugen på det. Söndag är ju till för att flåda- precis som alla andra dagar men söndagar går man in lite hårdare;-) Ha en bra söndag, hejdo

Annars så längtar jag tills amanda kommer hem, jag är nog inte ensam om att ha saknat henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback