Jullov

sett film hela dagen fram till 11 idag på skolan, sen tryckte jag två paltar och sen tog jag jullov. Känns riktigt bra! Gick ner på stan med killarna i klassen och tittade runt, sen gick jag även och hälsade på min syster:-) Har förfryst mina fötter idag, kängor och snö är inte en så bra kombo. Men jag får helt enkelt skylla mig själv, jag har inte alla getter i hagen alltid. Iallafall, är klar med alla julklappar nu och det känns också väldigt bra:-) Nu ska jag koka mig spagetti och steka nå köttbullar för sen bär det av på träning. Kändes jobbigt men vi kör! Och ja, jag ska fixa texten så håll ut mina kära,söta,rara läsare. Men tryck Ctrl och + så blir texten större medans ni läser, det gör det hela lite bättre iaf:-) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback