Finally

Äntligen är min älskling hemma (och med det menar jag min dator) jag har verkligen saknat den. Har nyss kommit hem från världens jobbigaste träningspass, jag trodde helt seriöst att jag skulle dö (okej kanske inte helt seriöst men nästan). Mina muskler var döda efteråt, men så himla skönt när det är gjort! Nu sitter jag och äter vindruvor och ska göra mig en macka, jag får njuta av pappas fina stämma när han sjunger "I am a criminal" ingen aning hur melodin ska vara egentligen eftersom han lixom pratar texten när han sjunger, men det är fint det med. Annars så är jag supertaggad till våran klassfest imorgon, middag på pentryt med gänget och sen kör vi. Ett fint sätt att välkomna lovet, kan inte bli annat än bra! Eller jo det kan ju bli en barkfest där alla spyr men så dåliga är inte vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback