en sån där lista.

Mitt namn är: Josefine.
Men jag kallas: Jossan, Jp.
Jag är bra på: Att ta ansvar, att lyssna, vara ful.
Men inte på: att vara stolt över mig själv när jag har gjort något bra.
I det första smset i min inkorg står det: ca 20.00
Från: Papi.
Och i det tjugonde:  men jaa, ännu värre idag;) haha
Från: Dennis.
Vem sov senast i din säng? Marcus och Dennis
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon som står mig nära
Den snyggaste killen jag vet är: Finns så många, men Jesse Williams är top 3
Den senaste jag kysste var: Dennis
Och den senaste jag hade sex med: Många vet det säkert, men ni som inte vet får fortsätta att vara nyfikna;-)
Min första kyss var: Med en äcklig människa som jag vill glömma, haha
Min bästa kyss var: Har haft många fina
Såhär många gånger har jag varit förälskad: 1 gång, sen har jag tyckt om några väldigt mycket men var inte riktigt förälskad.
Det var i: Olle
Är du bra på att sjunga? Jag kan faktiskt när jag är seriös
Om du hade ett frikort, vem skulle det vara? ashton kutcher eller jesse williams.
Vill du ha barn när du blir vuxen? Ja det vill jag, men är livrädd av tanken att jag ska pressa ut dom. Haha
Vill du gifta dig? Ja det vill jag.
Hur ser ditt drömbröllop ut? Litet, mysigt och personligt. Vill gifta mig utomhus och inte i en stel kyrka som de flesta gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback