medan jag väntar på mackorna.

Jag har insett att min senaste kyss - var med min fina pojkvän
Jag pratar - är jag på bra humör, mycket
Jag tycker om - att ha kul
Jag avskyr när folk - skriker,speciellt tjejer
Mina närmaste vänner är - bäst
Min första vän heter - Marcus
Kärlek är - underbart
När jag borstar tänderna - gör jag oftast inte något annat
När jag lagar mat - blir det jätte gott
Det sexigaste yrket är - brandman eller polis
Jag är rädd för - spindlar
Den värsta känslan är - osäkerhet
Den bästa känslan är - lycka
Jag är bäst på - hellre bra på mycket än bäst på något 
Jag är sämst på - matte
Om jag var ett djur skulle jag vara -  en fågel
Om jag var en insekt skulle  jag vara - fjäril typ
Jag kommer alltid att vara - jag
Det finaste som finns - mina vänner, familjen och olle
I sommar -  har jag gjort mycket
Sist jag grät var - idag,fast av skratt
Jag kan - mycket
Jag kan inte - stå på händer
När jag vill tänka går jag - och lägger mig
När jag bakar så bakar jag - chockladrutor
Min mobiltelefon - är helt ok
När jag vaknar på morgonen - flyger jag upp för att jag blir rädd av alarmet
Innan jag går och lägger mig - tänker jag alldeles för mycket
Just nu tänker jag på - att det ska bli kul med klassfest imorgon
Bebisar är - så jävla söta
Idag har jag - varit i skolan
Ikväll ska jag - mysa med min pojke
I morgon kommer jag - stan och på kvällen pentryt och klassfest
Jag vill verkligen - åka till USA efter studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback