packning.

Jag har haft världens värsta dag, skoldagen kändes som en evighet och mitt humör var på botten och där är det fortfarande kvar. Det finns dagar då jag bara vill gräva ner mig och aldrig komma upp, och idag kändes det verkligen så. Jag har nog varit sur på alla idag, stört mig på småsaker som jag egentligen skulle ha skrattat åt.

Men iallfall, nu ska jag försöka göra någon nytta, jag tänkte börja packa eftersom att jag far imorgon. Sen blir det träning och efter det plugg, jag vill bara gå och lägga mig. Men nu ska jag försöka att vara positiv, det är ju faktiskt lov imorgon, yes tack för det! hejdå

Det känns inte ok att min babe far till thailand i två veckor. jag kommer inte överleva:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback