lista.

Tre frågor om förhållanden
Är du singel? - nei
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej, inte det.
Är du kär just nu? - jo:)

Tio frågor om dig själv

Namn? - Josefine Pettersson
När fyller du år? - 13 maj
Några piercingar? - Öronen och naveln
Vad har du på dig just nu? - leggings, linne & en tröja.
Vilken årstid är bäst? - sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - varför är det alltid så svårt att komma på något?
Vad är du bra på? - vad är jag inte bra på?
Vem älskar du mest på denna jorden - min familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på med vem.

Sex frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Julia vet nog mest
Vem är den roligaste av dina vänner? - alla
Vem är snyggast av dina vänner? - alla
Vem är mest partyprisse? - behöver jag ens skriva det? FELICIA! erkänn att du blev stolt nu
Vem är den du helst har filmkväll med? - vet inte riktigt
Vem av dina vänner är mest "evil"? - inga!

Tio frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Linda.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jo det har jag.
Vem är farligast i din familj? - Farmor!
Vem ser roligast ut i din familj? - Pappa
Vem är coolast? - jag?
Har ni något husdjur? - nej,hade en hamster. rip doris:( hehe
Vem har du mest gemensamt med? - min kära syster
Vem står för underhållningen? - hörredu det är olika.
Vem sover du oftast med? - ingen

Tio frågor om idag
Vad har du gjort? - varit på stan med felicia,och nu är jag med amanda.
Har du varit glad idag? - alltid:)
Har du varit ledsen idag? - nei.
Har du gjort något bra idag? - bäddat sängen (klapp på axeln)
Vad ska du göra snart? - se desperata hemmafruar.
Har du gjort något dåligt idag? - aldrig.
Vad har du ätit idag? - kycklingsallad och pannkaka.
Har du duschat idag? - yes.
Är du trött nu?  - nope.
Vad händer imorn? - vet inte riktigt, vara med milla tror jag.
Går du i skolan? - jo.
Har du varit i skolan idag? - nej, har lovet att tacka.

Annat
Hur mår du just nu? - bra.
Har du piercat dig? - yes.
Vem ringde du senast? - Felicia.
Vem sms:a till dig senast? - Tobbe.
Vem sms:a du till senast? - Tobbe.

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - någon sekund sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - samma här.

Kärlek
Är du kär just nu?- ja,det har inte förändrats sen tredje frågan.
Har du kysst någon idag? - nei.
När går gränsen vid otrohet? - puss och strul typ.
Är du romantisk? - går inte att bli mer romantisk än mig!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Första seriösa var nog Erik.
Hur länge höll det? - Ingenaning? nån månad.
Hur länge var ditt kortaste? - haha nån vecka typ.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror på,helst ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nope.
Är du en bra pojk/flickvän? - jag vet inte,hoppas det!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhålende med? - nei.
När fick du din första kyss? - jag vet inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20 typ, vet inte.
Har du velat haft ditt syskons pojkvän/flickvän? nej tack.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - verkligen inte.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat typ.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - den där söta stilen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback